пятница, 2 октября 2015 г.

Պարապմունք #7


30.09.2015թ.

Խնդիր 1:

Տրված է 1-6  թվերը, քանի՞ երկնիշ թիվ կարող ես կազմել  այդ թվանշաններով:


Աշխատում ենք  excel ծրագրով.




Ստացանք՝
1
1
1
2
1
3
1
4
1
5
1
6


2
1
2
2
2
3
2
4
2
5
2
6


3
1
3
2
3
3
3
4
3
5
3
6


4
1
4
2
4
3
4
4
4
5
4
6


5
1
5
2
5
3
5
4
5
5
5
6


6
1
6
2
6
3
6
4
6
5
6
6



36 թիվ:


Դավիթ  Պողոսյանի  առաջարկով  որոշեցինք  թվերը դասավորել  աղյուսակի տեսքով՝
Աղ.1

1
2
3
4
5
6
1
11
12
13
14
15
16
2
21
22
23
24
25
26
3
31
32
33
34
35
36
4
41
42
43
44
45
46
5
51
52
53
54
55
56
6
61
62
63
64
65
66

Ստացանք 6x6 =36  հատ երկնիշ  թիվ:
Հարց առաջացավ, քանի՞  եռանիշ  թիվ կարող  ենք կազմել այդ թվերով:
Օգտվելով նախորդ խնդրից  ստացանք ՝ 36x6=216:
Խնդրից  3:
Քանի՞ երկնիշ թիվ կարող  ես կազմել առանց թվանշանները կրկնելու:
Վերհիշելով նախորդ խնդիրը, բացառելով  11, 22, 33, 44, 55, 66 թվերը, ստացանք`
36-6=30:

Խնդրից  4:

Ունենք 6 սովորող: Յուրաքանչյուր  օր դասարանը  հերթապահում  է երկու սովորող: Քանի՞ զույգ  կարող ենք ընտրել:


Սովորողները  բոլոր միաձայն բղավեցին, որ սա նույն  խնդիր 2-ն է, բայց...
Ստուգում.
Ընտրեցինք  6 սովորող, կազմեցինք  զույգեր, տես աղյուսակը/ զույգերը նշանակել ենք 1-ով/:

Անի
Լիա
Գոհար
Էլեն
Արամ
Զավեն
Անի

1
1
1
1
1
Լիա


1
1
1
1
Գոհար



1
1
1
Էլեն




1
1
Արամ





1
Զավեն







Համեմատելով նախորդ աղյուսակը, հնարավոր  զույգերի քանակ ստացվեց  ոչ թե 30 այլ 15:  
(6x5):2=15 սովորող
Պատասխան՝  15 սովորող:


Комментариев нет:

Отправить комментарий